woensdag 13 januari 2010

Hotel Vancouver

2010! Dit jaar, over exact 171 dagen moet het allemaal weer gaan gebeuren. Tijd om zo zoetjes aan nog wat zaken te regelen, bv het hotel in Vancouver.

Ik had mij in December al een beetje georiƫnteerd voor een hotel in Vancouver, maar ik was er nog niet toe gekomen om knopen door te hakken. Eigenlijk wilde ik Priceline.com wel eens proberen, want uiteindelijk had ik geen specifieke voorkeur voor een hotel.
Wel wilde ik graag centraal in Downtown zitten.

Afgelopen week dan eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en begonnen met bieden. Voor wie Priceline niet kent:
Je biedt op bv een 4* hotel in een bepaalde stad of gebied in een stad, maar je hoort pas achteraf (na betaling), welk hotel het is geworden. Je mag 1x een re-bid doen, maar dan moet je of het gebied groter maken of de sterren-classificatie aanpassen.

image Na een aantal re-bids is het uiteindelijk het Sheraton Wall Centre hotel (4*) in Vancouver downtown (Entertainment district) geworden. Niet verkeerd voor US$ 115 per nacht per kamer.

Gisterenavond ook nog naar Stephen Frey in de US gekeken (o.a. in Montana), dus al met al begint de koorts al een beetje te stijgen!

Geen opmerkingen: