dinsdag 1 juni 2010

Maandje

1 Juni; Maandje om nog veel klussen op het werk en in en om het huis af te ronden en dan mogen we weer!

Inmiddels wel weer een akkefietje met KLM achter de rug.
Tot mijn grote verbazing zag ik voor de terugvlucht vanuit Denver (uitgevoerd door Delta) een ander vluchtnummer staan (met andere tijden) op de KLM site dan op de de Delta site. Ik heb namelijk zowel een KLM boekingscode als een Delta boekingscode. Ook zag ik nog geen E-ticketnummers staan.
De KLM-site gaf de vertrektijd van de terugvlucht 2 uur eerder aan, wat toch wel aanzienlijke problemen met het inleveren van de camper zou opleveren.
KLM bellen hielp niet echt. Hielden het op een mogelijk synchronisatie-probleem, maar zagen geen oplossing en konden ook niet 100% zeker bevestigen dat de Delta site de goede tijd gaf. Tioga Tours verzekerde mij dat de Delta site de goede tijden aan gaf. Leek mij ook het meest logisch, aangezien Delta de vlucht ook daadwerkelijk uitvoert.
Inmiddels ben ik weer gerustgesteld. Ik kan nu sinds een paar dagen de E-tickets met de goede tijden zien en wonder boven wonder is de terugvlucht inmiddels helemaal verwijderd van Mijn Boekingen op de KLM website.
Helaas kwam er nog wel een navordering van 8 euro p.p. brandstoftoeslag voor de terugvlucht met Delta. Belachelijk!

Wel leuk is dat voor maandag 5 juli een excursie naar Vancouver Island is geboekt met bezoek aan Victoria en Walvissen spotten. Uiteraard geen garantie dat we ze gaan zien, maar lijkt mij wel kickuh.

DSC00311 Tenslotte nog leuk om te vermelden dat ik afgelopen zondag mijn kadootje voor mijn 50e verjaardag heb stukgeslagen; Een Race-experience op Zandvoort.

DSC00322Het weer was helaas wisselvallig, maar wat een geweldig leuke dag was dat! Martin vergezelde mij (had het voor zijn afstuderen gehad).
Als je dan na afloop in je Prius stapt is het wel weer even wennen hoor!

Geen opmerkingen: