zondag 11 oktober 2009

KOA’s

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update over de planning heb geschreven.
Eerlijk gezegd was ik een beetje druk met andere zaken, maar dat betekent natuurlijk niet dat er niets is gebeurd!

Voor het 2e gedeelte van de reis (van Yellowstone Np naar Denver) zijn er weer wat campings geboekt en het merendeel zijn toevallig KOA campings.

KOA-greybullDe eerste rit vanaf Yellowstone NP gaat naar Greybull. Daar zit de KOA camping die door een Nederlands echtpaar wordt gerund. Staat bij mijn weten goed aangeschreven.

Vervolgens rijden we naar Buffalo. Dit was altijd een KOA camping, maar blijkt dat nu niet meer te zijn en Twin Creeks campground te heten. Reserveren via inttwin-peek-deluxe-rv-site-lg ernet ging dan ook niet helemaal goed, maar telefonisch werd ik gelukkig prima geholpen. Leek mij wel een goed plan om ons daar een dagje in weelde te baden en de plek met eigen Spa te boeken.

Tenslotte rijden we van Buffalo naar Rapid City, wat de uitvalsbasis voor de Badlands zal worden. Met een huurauto valt dat gebied het beste te verkennen. De KOA in Rapid City voor 2 nachten vastgelegd.

De komende weken eens serieus naar de vlucht gaan kijken. Hoewel je nu in principe al kan boeken schijnt het nieuwe KLM schema met (betere?) prijzen volgens Tioga Tours zo rond eind oktober beschikbaar te komen.

Geen opmerkingen: