zondag 23 augustus 2009

De eerste boekingen

Uiteindelijk hebben we dus de camper een weekje eerder geboekt dan we in 1e instantie dachten. Op 8 juli 2010 pikken we ‘m op in Burlington. Gisteren alvast een mailtje naar Moturis gestuurd om te vragen of er mogelijkheden zijn voor een early pick-up.
Tot 12 juli blijkt trouwens nog laagseizoen te zijn, waardoor de camper de eerste dagen de helft goedkoper is dan de periode daarna!

Ook gelijk maar de boeking bij Yellowstone aangepast. We zijn daar nu van 19 juli tot 22 juli 2010. Ik wilde nog kijken of er mogelijkheden zouden zijn om in Yellowstone voor een paar dagen een auto erbij te huren, maar dat blijkt vergeefse moeite. De dame wist mij te vertellen dat op Canyon campground geen ruimte is (en niet is toegestaan) om een extra auto erbij te parkeren. Ook blijkt er geen openbare parkeerplaats in de buurt waar dat kan. Je schijnt dan aangewezen te zijn op een andere campground in Yellowstone waar dat wel kan, maar ik denk niet dat dat het mij waard is.

De laatste 3 dagen van de reis staan eigenlijk ook al vast. Op 28 juli 2010 arriveren we in Estes Park (Rocky Mountains) en daar willen we staan op Elk Meadow Lodge & RV Resort.
dakota_photo1 De laatste 2 dagen brengen we net als dit jaar door op Dakota Ridge RV Park (zie foto hiernaast). Mooi camping op prima locatie, lekker dicht bij de shopping mall!
Beide campings alvast vastgelegd. Ik was kennelijk de eerste, want ik kreeg een mailtje terug of ik wel echt 2010 bedoelde…

Tenslotte ook alvast naar de eerste dagen gekeken. Na aankomst zijn we 3 dagen op Vancouver Island met als doel vanuit Tofino een walvis sightseeing te doen. Nou is Tofino volgens mij niet een wereldplaats en liggen de hotels niet voor het oprapen. Zeker niet in het hoogseizoen. Via Expedia een leuke deal kunnen sluiten voor Best Western Tin Wis Resort Lodge. Kamer met Ocean View! Voor 2 nachten vastgelegd met de mogelijkheid om tot februari 2010 kosteloos te annuleren.

Geen opmerkingen: