zaterdag 3 april 2010

Laatste campgrounds

Whistlers Campground 69 1 April 14:55 uur; Nerveus ververs ik mijn scherm op http://www.pccamping.ca/parkscanada/en . Nog geen mogelijkheid om te boeken.
1 april 15:00 uur; Website is overbelast. Stug volhouden is het motto.
1 april 15:02 uur; Succes! Ik kom er doorheen en het lukt mij om 2 nachten te boeken op Whistlers Campground in Jasper NP van 11-13 Juli. Niet slecht!

Lake_Louise_Fence1-731857 2 april 14:55 uur; Zelfde tijd, zelfde protocol, maar andere campground. Vandaag gaat de reservering open voor de plekken in Banff NP.
2 april 15:01 uur; Bijna gelijk raak! Voor de nacht van 13-14 juli is een nachtje in Lake Louise gewaarborgd.

3 april 16:18 uur; Na talloze pogingen krijg ik eindelijk iemand aan de lijn van Lincoln Road RV Park in Helena. Daar moet nog 1 nachtje worden geboekt voor zaterdag 17 juli.

En met deze laatste boeking staan alle campgrounds (en dus ook de ruwe route) vast.
Over op de kop af 3 maanden vliegen we naar Vancouver. Ik heb er wel een goed gevoel over.
In de resterende maanden kunnen nog wat puntjes op de i worden gezet.

Geen opmerkingen: