maandag 22 februari 2010

Burlington

Gisterenavond de 1500 meter voor dames via teletekst op mijn telefoon in Fleming’s Prime Steakhouse gevolgd. Wat een succes weer!
Ook het steakhouse was een succes. Gelukkig geen junkfood en/of patat. Frustrerend hier in Amerika is dat je voor een habbekrats gemakkelijk 1000 calorieën kan nuttigen in 1 van de vele fastfood tenten, maar dat je het driedubbele betaalt als je iets gezonder wilt eten. Toch maar een keertje voor die laatste optie gegaan.

Na een redelijke nacht stond ik om 07:30 fris en monter weer in de ‘excercise room’. Was gisteren goed bevallen.
Ontbijtje en daarna wat mail weggewerkt. Na het uitchecken had ik gelukkig nog een paar uurtjes de tijd om de IMG00019-20100222-1109Apple store in Boston op te zoeken. Dat zou volgens de overleveringen de grootste van de US moeten zijn!
Inderdaad een indrukwekkende shop, waar zo’n 30 in blauwe Apple shirts gehulde medewerkers mij stuk voor stuk vroegen hoe het met mij was vandaag.
Nou, ‘Not too bad’ want het zonnetje scheen heerlijk in een strak blauwe lucht en de wind was een stuk minder koud dan gisteren.
Na mij vergaapt te hebben aan al dat moois in de Apple store (helaas, de iPad schijnt pas eind deze week in de stores te liggen) en een nieuwe IMG00022-20100222-1229 ergonomische Apple muis gescoord te hebben, slenterde ik op mijn gemakje terug naar het hotel. Uiteraard wel even in het park op een bankje mijn hoofd aan het zonnetje bloot gesteld. Heerlijk!

Bij het hotel stond de taxi al klaar om mij in zo’n 40 minuten landinwaarts naar Burlington te rijden. Het viel mij op dat je eigenlijk al snel buiten Boston zit en dat het er dan ook vrij landelijk uit ziet. Ook lijkt er wat verder van de kust beduidend meer sneeuw gevallen te zijn. Er liggen nog behoorlijke restanten en als de Amerikaanse Erwin Kroll gelijk krijgt, dan komt er de komende dagen nog wat verse sneeuw (en/of regen) bij.

Het Marriott hotel in Burlington ligt mooi, maar zo te zien wel wat afgelegen. Nou ja, maakt niet uit, want de rest van de week wordt het toch alleen maar werken. Vanmiddag vervoegen mijn Amerikaanse collega’s zich bij mij en dan kunnen we helemaal los.
Dus geen blogs meer deze week, maar misschien nog wat tweets. Boston was in ieder geval een mooie ervaring en zeker de moeite waard om nog eens een weekendje te spenderen.

Geen opmerkingen: