zaterdag 31 juli 2010

Dag 28: Denver

IMG_3371 Vandaag dan de grote dag voor de dames: shoppen!
Om een beetje tegenwicht te bieden tegen al dat natuurgeweld van de laatste weken en om ons huwelijk sprankelend te houden stond er vandaag een dagje Colorado Mills op het programma.

IMG_3366 Natuurlijk gingen we eerst ontbijten bij Mimi’s cafe. Leuke ambiance en fantastische muffins!
Klokslag 10 uur openden we persoonlijk de shopping mall en kon het festijn beginnen.
De tijd ontbreekt gewoon om ieder rek in iedere winkel  tot in den treure uit te pluizen, maar IMG_3370 degene die op ons lijstje stonden hebben we toch wel met een bezoekje vereerd. De Amerikaanse economie heeft weer een flinke zet in de rug gehad vandaag.
Helaas is Sandra niet voor haar laarzen geslaagd, maar ik kan mij voorstellen dat je wat kritischer wordt in je keuzes als je die fantastische crocks bent gewend.

IMG_3372 Om een uur of 5 was het toch echt gedaan met de pret. Marcel en de schrijver dezes hadden ons best gedaan om geheim te houden dat de mall tot 9 uur ‘s avonds open was. In principe hadden we die grote auto alleen gehuurd om de koffers naar het vliegveld te kunnen bergen, maar nu bleek het toch ook een brenger na alle inkopen.

Terug op Dakota Ridge moest dan toch echt het onvermijdelijke inpakken van de koffers beginnen. Mijn ANWB-wegertje was weer goud waard. We wisten nu zeker dat we de koffers echt tot 50 lbs (23 kg) waren afgevuld. De extra koffer was geen overbodige luxe.

Marcel kweet zich nog 1 keer van zijn bbq-taak. Wat is die jongen toch gegroeid in de afgelopen 4 weken. Heeft zich opgewerkt tot chef-bbq!

Wel jammer dat er nog een buitje langs kwam rond etenstijd. Het is raar weer hier bij die bergen. Op de dag is het strak blauw en bloedheet, maar ‘s avonds drijven er donkere wolken binnen, waar zo af en toe een buitje uit valt.

De koffers zijn ingepakt, de camper is bijna schoon voor aflevering, dus wat rest is een laatste nachtje in onze kombuis.

6 opmerkingen:

Bep en Eef zei

Hallo lieve allemaal,

Nog even een laatste berichtje van deze reis.Het was weer een geweldig verhaal vandaag Bauk en Marcel jullie hebben je geweldig aangepast voor de dames jammer van Sandra haar laarzen maar crocks lopen inderdaad ook fijn Bauke.Wij hebben weer genoten van de verhalen,wij wensen jullie een hele goede vlucht naar Nederland en snel tot ziens.

Bep en Eef

JaVerBu zei

Hey, luitjes.
Wat een finish die laatste dag!
Zeker weten dat de heren niet graag shoppen en dat ze zich helemaal opgeofferd hebben!
Toch?? of vergis ik me?
Jullie hebben het toch anders gedaan dan vorig jaar want toen hadden wij ingang 2 met dat plein met die vreettenten en de draaimolen.
Jullie hadden al aan de muffins gezeten dus dat eten was niet meer nodig.
Jammen Sandra, van die laarzen!
Je had ze zo mooi gelijk met Marcel kunnen showen maar ja, dan moeten ze mooier zijn dan die van hem en dat lukt natuurlijk nooit meer.
Hoewel jullie AANKOMEN zal ik bij de VERTREKHAL mijn opwachting maken.
Ik reken er op Bau dat jij je hoed op zet als herkenningspunt.
Agnes hoeft geen bijzonders aan te trekken want die herken ik uit duizenden.
Heel goede vlucht nog en voor mi(ONS) tot morgen
PaMa mijn mobielnr 06633588755

JaVerBu zei

Sorry, zenuwen denk ik
Mobiel nr moet zijn 06-33588755
Pa.

Robert-Jan en Yvonne zei

Ik ken dat gevoel, in zo'n shopping mall. En ik ben pas net een paar dagen getrouwd ;-) !

Ik wens jullie een hele goede terugreis vandaag ! En dank voor de prachtige foto's van deze geweldige reis !

Anoniem zei

Wat een geweldig verslag uit de Colorado Mills. Alles herkenbaar, van Mimi's tot de food court met de draaimolen!

Arme Sandra, geen cowboylaarzen ... Ik ben zo trots op mijn echte Texas boots!

Have a safe flight home!

Niels zei

Dan zit het er toch echt bijna op. Hoe moet dat nu in het vliegtuig zonder Ipad? Zullen ongetwijfeld genoeg filmpjes en muziekjes beschikbaar zijn. Gelukkig hebben jullie alle herten, beren, prairiehonden, ratelslangen, ezels, stieren, enz. overleeft. Een ontzettend goede reis toegewenst! X